Start Up

ClaimCompass стартира програма за партньорство с международни сайтове

Александър Сумин, съосновател на Claimcompass

Компанията е получила искове за над 8 млн. лв. за закъснели и отменени полети през първото полугодие

от Сирма Пенкова, , 5465 прочитания

Българската стартираща компания ClaimCompass, която през онлайн платформа посредничи на пътници на авиокомпании да получат обезщетение при закъснели и отменени полети, отвори бизнеса си и към партньори. Фирмата стартира affiliate програма, през която български и международни туристически сайтове могат да поставят на страниците си функция за калкулация на обезщетението, осигурена от ClaimCompass. По този начин основателите Татяна Миткова, Велизар Шулев и Александър Сумин целят да разраснат бизнеса си и да достигнат до възможно най-много потребители.


Новите партньорства


От компанията разказват пред "Капитал", че новата програмата е насочена предимно към блогове и сайтове, свързани с теми като туризъм, лайфстайл и технологии с висок трафик на посетители. "Affiliate партньорите се регистрират на сайта ни и получават достъп до партньорски профил в който са описани стъпките за интеграция, като към момента съществуват два варианта за пренасочване на клиенти: чрез affiliate линк или чрез интеграция на калкулатора за обезщетение, като ние препоръчваме комбинация и от двата", обяснява съоснователят Александър Сумин и допълва, че за един месец близо 50 сайта са внедрили услугата. Като част от партньорството от ClaimCompass заплащат комисионна на сайтовете в размер на 15 евро за всеки успешен иск.


Реклама

Основаната през 2016 г. млада компания сключи партньорство и с китайската airConcur. "Трафикът на пътници между Азия и Европа продължава да расте, затова решихме да валидираме пазара чрез това партньорство. ClaimCompass се явява доставчик на услугата, а airConcur отговаря за привличането и обслужването на клиенти, както и промотиране на B2B продуктите ни в Азия", уточнява Сумин.


Компания в развитие


Исковете, подадени през първата половина на годината през платформата на ClaimCompass, се увеличават с близо 200% в сравнение със същия период 2017 г. и са на обща стойност 8 млн. лв. Те са донесли на компанията приходи 430 хил. лв., което представлява ръст 226%. Очакванията на Сумин са през второто полугодие през компанията да минат със 120% повече нови искове. Към момента екипът на ClaimCompass се състои от 24 души, но от компанията целят да разраснат екипа си и търсят активно още поне 5 служители.


Клиентите на ClaimCompass не заплащат предварителна такса за обработка на исковете. Комисиона от 25% се дължи само при успешно поучена компенсация, която според случая е между 250 и 600 евро на човек. Средно процесът отнема между 4 и 8 седмици освен в случаите, когато се стига до съд, а приблизителното обезщетение е 388 евро. По думите на съоснователя пък средно около 10% от исковете се изплащат в същия месец, в който са подадени, докато над другите продължава да се работи.


Още по темата
Още от Капитал
Реклама
0 коментара
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK