Често задавани въпроси
add removeНа телефон се отваря десктоп версията на сайта (или обратното)arrow_drop_downarrow_drop_up
Отидете в долната част на сайта - най-долу на страницата има линк за превключване между мобилна и десктоп версия.
Абониран съм за бюлетин, но не го получавамarrow_drop_downarrow_drop_up
Първо проверете вашия профил в id.capital.bg - секция Бюлетини (линк). Там трябва да има отметка на бюлетините, които искате да получавате. Проверете мейла на вашия профил в id.capital.bg - на този мейл се изпращат бюлетините, които сте поискали да получавате.
Проверете в папка spam - възможно е мейл услугата, която използвате, да е класифицирала бюлетините като спам. В този случай е необходимо ръчно да ги преместите в папката с входящи съобщения и това би трябвало да е достатъчно следващия път да ги получите коректно.
Проверете в папка spam - възможно е мейл услугата, която използвате, да е класифицирала бюлетините като спам. В този случай е необходимо ръчно да ги преместите в папката с входящи съобщения и това би трябвало да е достатъчно следващия път да ги получите коректно.
Имам PRO акаунт, но как да чета седмичника на телефона си?arrow_drop_downarrow_drop_up
PRO абонаментът ви дава достъп и до двете мобилни приложение на Капитал. Ако ползвате мобилното приложение Капитал PRO - цялата информация от седмичника се публикува в няколко емисии в петък и през уикенда. Ако сте свикнали с организацията на вестника и искате да получавате съдържанието точно както е подредено на хартия, може да си инсталирате приложението Капитал - Вестникът на Android и iOS и да четете през него
Абонат съм на Капитал, но не получавам класациитеarrow_drop_downarrow_drop_up
Класациите като Капитал 100, Гепард, Регал 500, както и някои други специализирани издания, са част от абонаментен план Капитал PRO. Ако искате да ги получавате, уверете се, че имате този абонаментен план. Класациите се публикуват на хартия и онлайн в Библиотеката на Капитал.
Ако не сте PRO абонат, но искате да получавате класациите, може да надградите абонаментния си план. Свържете с нас на abonament@economedia.bg
Ако не сте PRO абонат, но искате да получавате класациите, може да надградите абонаментния си план. Свържете с нас на abonament@economedia.bg
Имам абонамент, но не мога да чета онлайнarrow_drop_downarrow_drop_up
- Проверете с какъв профил сте влезли в сайта и дали към него има абонамент. Това може да направите от лентата най-горе в сайта или иконата на профил, ако сте на мобилно устройство. Към информацията за профила ви е изписано и дали имате абонаментен план.
- Ако имате абонамент, но на профила, с който сте влезли в сайта, няма индикация за такъв, може би сте влезли с друг профил или все още не сте активирали дигиталния си достъп.
- Ако сте закупили абонамент на хартия, трябва допълнително да активирате дигиталния си достъп с код, който ви е предоставен при покупката на хартиен абонамент от нас или дистрибутор. Активацията става от профила в id.capital.bg (линк). abonament@economedia.bg
Абонаментни планове
add removeФирмен достъпarrow_drop_downarrow_drop_up
Абонатите с фирмен абонамент обикновенo избират план Капитал PRO - заради всекидневната информация, удобно пакетирана в мобилното приложение. Тъй като повече хора в една компания четат Капитал и използват информацията в своята работа, имаме специални оферти за достъп според различните нужди на фирмите. Например можем да създадем план за вас, в който да имате няколко бизнес профила, друг брой книжки - често компаниите поръчват класациите в по-голям тираж и т.н. Можем да дадем и фиксирана цена с неограничен достъп за цялата фирма. Потърсете ни и ще дадем решение за вашата компания, пишете ни на abonament@economedia.bg
Избор на абонаментен планarrow_drop_downarrow_drop_up
Капитал има два абонаментни плана - Капитал и Капитал PRO. Разгледайте внимателно тук какво включват те и това ще ви ориентира при вашия избор. Най-просто обяснение за разликата между двата плана е, че единият е базиран основно върху съдържанието на седмичния вестник, а другият дава достъп и до всекидневна бизнес информация - подсказва го и името му PRO - за професионално ползващите съдържанието на Капитал.
Какво е Капитал PROarrow_drop_downarrow_drop_up
Капитал PRO e абонаментен план, който дава достъп до цялото съдържание на Капитал на всички платформи - сайт и мобилни приложения, както и услуги от типа на неограничен брой справки с финансова информация за фирми и сектори през търсачката КАПИ (capital.bg/kapi).
Капитал PRO е и името на мобилното приложение, разработено специално за абонатите на Капитал PRO. Tо дава всекидневна бизнес информация под формата на кратки емисии и през уикенда публикува съдържанието на седмичника. Приложението е разработено за двете платформи iOS и Android.
Капитал PRO е и името на мобилното приложение, разработено специално за абонатите на Капитал PRO. Tо дава всекидневна бизнес информация под формата на кратки емисии и през уикенда публикува съдържанието на седмичника. Приложението е разработено за двете платформи iOS и Android.
Видове абонаментни плановеarrow_drop_downarrow_drop_up
1. Стандартният абонаментен план на Капитал е базиран основно на текущите статии в сайта и съдържанието на седмичния вестник. Абонаментът включва достъп до сайта и мобилната му версия, както и достъп до мобилното приложение на седмичния вестник. Вестникът в дигитален формат може да бъде достъпен и с инструмента
Капитал
● Седмичникът Капитал - всеки петък на хартия, през К:Reader за компютър или чрез мобилното приложение Капитал (в Apple store и Google Play) - за таблет и телефон
● Достъп до текущото съдържание и архив на capital.bg
2. Абонаментният план Капитал PRO е създаден за бизнес потребителите. Той надгражда стандартния план с всекидневната бизнес информация - новини за компании, пазари, регулации, както и допълнителни публикации - доклади за индустрии и класации на фирми. PRO планът осигурява достъп и до масив от данни за фирми и сектори - финансова информация за над 200 хил. компании за последните 6 години. Този план може да се поръча само в дигитална форма или с включени изданията на хартия (седмичният вестник и бизнес докладите).
Капитал PRO
● Седмичникът Капитал - всеки петък на хартия, през К:Reader за компютър или чрез мобилното приложение Капитал (в Apple store и Google Play) - за таблет и телефон
● Бизнес новини под формата на всекидневни бизнес емисии в мобилното приложение Капитал PRO (в Apple store и Google Play) - за телефон и таблет, и на електронната поща
● Бизнес доклади - периодични издания, анализи на индустрии и класации на фирми (Капитал 100 например). Докладите са на хартия и онлайн в Библиотеката на Капитал, достъпна с инструмента K:Reader
● Справки за фирми в масива КАПИ - онлайн масив от над 200 хил. компании с финансова информация за последните години
● Достъп до текущото съдържание и архив на capital.bg
Плащания по абонамент
add removeПолучаване на фактураarrow_drop_downarrow_drop_up
Фактура за всеки платен абонамент се издава в срок от 5 работни дни след извършване на плащането. Може да бъде изпратена през eFaktura.bg (тук трябва да предоставите актуални данни за профила си), доставена от Български пощи с обратна разписка.
Ако желаете да получите фактурата си в pdf, моля, пишете ни или се свържете с нас на abonament@economedia.bg или 02/4615349
Ако желаете да получите фактурата си в pdf, моля, пишете ни или се свържете с нас на abonament@economedia.bg или 02/4615349
Срок за плащане за хартиени изданияarrow_drop_downarrow_drop_up
Услугата по доставка на хартиени издания се извършва от фирми подизпълнители. В организацията на процеса с тях се съобразяваме с дата 23-о число на всеки месец. Платените абонаменти преди тази дата стартират нормално, без забавяне, а за платените след 23-о число ние потвърждаваме допълнително стартовата им дата.
Спиране на автоматичното подновяванеarrow_drop_downarrow_drop_up
Абонаментите с автоматично подновяване могат да бъдат прекратени по всяко време. Ако плащането ви е направено през Paypal, трябва да се логнете в с профила си и да изберете опцията оттам. Ако сте закупили абонамент с автоматично подновяване през мобилните приложения в Apple Store или Google Play, прекратяването на подновяването става от профила ви в iOS или Android. За прекратяване на автоматично подновяване в системата на epay трябва да ни пишете на abonament@economedia.bg
Автоматично подновяванеarrow_drop_downarrow_drop_up
Автоматично подновяване (recurring payment) означава след изтичане на абонамента ви той да се стартира отново, без да е необходимо вие да извършвате някакво действие. Плащането става автоматично и вие само получавате съобщение, че то е направено. Избирайки автоматично подновяване, вие си спестявате усилието всеки път да потвърждавате услугата. Автоматичното подновяване може да бъде прекратено винаги, когато пожелаете.
Автоматично подновяване може да бъде направено през системата на E-pay, Pay-pal, както и когато избирате плащане с карта, тъй като операторът за плащания, с който работим, е е-pay. В този случай отново не е необходимо да създавате профил в системата на e-Pay.
Автоматично подновяване може да бъде направено през системата на E-pay, Pay-pal, както и когато избирате плащане с карта, тъй като операторът за плащания, с който работим, е е-pay. В този случай отново не е необходимо да създавате профил в системата на e-Pay.
Начини на плащанеarrow_drop_downarrow_drop_up
Може да платите абонамент по един от следните начини:
● С дебитна или кредитна карта - минава се през терминала на e-pay, но не се изисква да имате регистрация в системата им, само попълвате информацията на картата и това е
● ePay - когато имате регистриран профил и карта
● Paypal - трябва да имате профил и регистрирана карта с наличност
● Банков превод - валиден е и за дигитална услуга, в момента на заявка на плащане дигиталната услуга се активира веднага, но при липса на превод до три работни дни се деактивира и системата не позволява повторно заявка на дигитална услуга с този начин на плащане
● В брой с наложен платеж - поддържаме тази услуга за покупка на специални издания и бизнес доклади - в цената се включва услугата за доставка.
● Криптовалута - поддържаме плащания с Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Litecoin. Плащанията са през платформата на Coinbase.
● С дебитна или кредитна карта - минава се през терминала на e-pay, но не се изисква да имате регистрация в системата им, само попълвате информацията на картата и това е
● ePay - когато имате регистриран профил и карта
● Paypal - трябва да имате профил и регистрирана карта с наличност
● Банков превод - валиден е и за дигитална услуга, в момента на заявка на плащане дигиталната услуга се активира веднага, но при липса на превод до три работни дни се деактивира и системата не позволява повторно заявка на дигитална услуга с този начин на плащане
● В брой с наложен платеж - поддържаме тази услуга за покупка на специални издания и бизнес доклади - в цената се включва услугата за доставка.
● Криптовалута - поддържаме плащания с Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Litecoin. Плащанията са през платформата на Coinbase.
Дигитални достъпи
add removeДостъп до специални изданияarrow_drop_downarrow_drop_up
Специалните издания на Капитал са основно две категории -
1. Специални теми - издания с потребителски теми и интересни за по-широк кръг потребители. Тези издания са за всички абонати.
2. Бизнес доклади и класации - специализирани издания с информация и анализи за различните индустрии и фирмите в тях. Тези издания са за абонатите Капитал PRO.
Всички издания се качват в Библиотеката на Капитал - capital.bg/biblioteka, и са налични за четене с инструмента K:Reader - удобно да четете изданията в дигитална форма. На начална страница на Библиотеката може да разгледате всички издания, към всяко има етикет, указващ към кой абонаментен план е.
С инструмента K:Reader - capital.bg/kreader, може да четете и седмичния вестник, както и бизнес емисиите от приложението Капитал PRO.
1. Специални теми - издания с потребителски теми и интересни за по-широк кръг потребители. Тези издания са за всички абонати.
2. Бизнес доклади и класации - специализирани издания с информация и анализи за различните индустрии и фирмите в тях. Тези издания са за абонатите Капитал PRO.
Всички издания се качват в Библиотеката на Капитал - capital.bg/biblioteka, и са налични за четене с инструмента K:Reader - удобно да четете изданията в дигитална форма. На начална страница на Библиотеката може да разгледате всички издания, към всяко има етикет, указващ към кой абонаментен план е.
С инструмента K:Reader - capital.bg/kreader, може да четете и седмичния вестник, както и бизнес емисиите от приложението Капитал PRO.
Повече потребителиarrow_drop_downarrow_drop_up
Един акаунт е предназначен за ползване от един потребител. Ако желаете повече хора във фирмата ви да четат Капитал, свържете се с нас, за да ви направим специална оферта за корпоративен достъп.
На колко устройства мога да ползвам абонамента си?arrow_drop_downarrow_drop_up
Един абонамент означава един потребителски профил, с който може да четете на всички платформи, но в един и същ момент може да бъдете логнати едновременно само на 3 устройства. Всяко следващо логване в ново устройство ще ограничи достъпа на първия логнат. Ако искате повече хора да четат Капитал, просто се свържете с нас и ще ви дадем специална оферта.
Активиране на достъп с кодarrow_drop_downarrow_drop_up
Всички абонати на хартиени издания получават достъп и до дигиталните услуги, част от пакета на съответния план. Дигиталният достъп се активира с Клиентски код, предоставен ви от нас или от дистрибутора, от когото сте закупили абонамента.
Когато имате Код, трябва да влезете в профила си в id.capital.bg (или да създадете такъв, ако за първи път сте клиент на Капитал) и в поле Табло/Активация с Код да го въведете и запазите. Може да ползвате бърза връзка тук: id.capital.bg/code_activation
Това е всичко. Влизайте винаги с този профил, за да четете без проблем.
Когато имате Код, трябва да влезете в профила си в id.capital.bg (или да създадете такъв, ако за първи път сте клиент на Капитал) и в поле Табло/Активация с Код да го въведете и запазите. Може да ползвате бърза връзка тук: id.capital.bg/code_activation
Това е всичко. Влизайте винаги с този профил, за да четете без проблем.
Достъп до приложението Капитал - Седмичникътarrow_drop_downarrow_drop_up
За да използвате приложението, трябва да имате активен абонамент с план Капитал или Капитал PRO. План Капитал може да закупите както през самото приложение, така и през сайта на Капитал.
Ако нямате действащ абонаментен план, ще имате достъп единствено до съдържанието на отделните броеве.
Ако нямате действащ абонаментен план, ще имате достъп единствено до съдържанието на отделните броеве.
Управление на профил
add removeУслуги с профилarrow_drop_downarrow_drop_up
Профилът в id.capital.bg ви дава достъп до различен тип услуги като:
- Абониране за безплатни бюлетини
Коментиране във форумите на сайтовете
Изпращане на потребителски сигнал в dnevnik.bg
Да имате достъп до архива на dnevnik.bg
Да си запазвате статии за четене.
Смяна на паролаarrow_drop_downarrow_drop_up
Смяната на парола
Имам проблем с мейла за смяна на паролата/забравена парола (няма го или е нечетим)
Имам проблем с мейла за смяна на паролата/забравена парола (няма го или е нечетим)
- Проверете дали мейлът не е попаднал в spam папка
Пишете ни на web@economedia
Управление на профилarrow_drop_downarrow_drop_up
Може да разгледате информацията във вашия профил на id.capital.bg
Тук ще виждате вашия абонаментен план и докога е активен.
Не мога да променя аватара си (или нещо друго по профила в id.capital.bg)
Тук ще виждате вашия абонаментен план и докога е активен.
Не мога да променя аватара си (или нещо друго по профила в id.capital.bg)
- Уверете се, че сте логнати в профила
Уверете се, че снимката, която искате да сложите като нов аватар, изпълнява всички изисквания.
Вход в профилarrow_drop_downarrow_drop_up
Влизайте със своя профил, без значение на коя платформа четете Капитал. Ако имате абонамент, профилът ви гарантира, че съдържанието, за което сте платили, е достъпно навсякъде.
При проблем с логване в профил проверете дали:
Ако проблемът не е в някой от горните случаи, моля, изчистете кеша на браузъра (за Google Chrome - кликвате на трите точки в горния десен ъгъл, след това на More Tools и избирате Clear browsing data; за Mozilla - Меню - Поверителност и защита - Изчистване на данни). След това опитайте отново. В краен случай пишете ни на web@economedia.
При проблем с логване в профил проверете дали:
- Пишете на латиница
Имате натиснат бутона CAPSLOCK - има значение малки и големи символи
Ако проблемът не е в някой от горните случаи, моля, изчистете кеша на браузъра (за Google Chrome - кликвате на трите точки в горния десен ъгъл, след това на More Tools и избирате Clear browsing data; за Mozilla - Меню - Поверителност и защита - Изчистване на данни). След това опитайте отново. В краен случай пишете ни на web@economedia.
Регистрация на профилarrow_drop_downarrow_drop_up
За да ползвате дигиталните платформи на Капитал, трябва да имате профил в id.capital.bg Този профил важи и за останалите сайтове в групата на Икономедиа - dnevnik.bg, karieri.bg, bacchus.bg, regal.bg).
За да създадете профил, е нужно да въведете само валиден е-мейл и парола. Формата за регистрация ви дава опция да попълните и допълнителна информация за себе си, която би ни помогнала в създаването на нови продукти и услуги, подходящи за вас. Тази информация не е публична и не се споделя с трети страни.
След попълване на регистрацията трябва да я потвърдите от линка, който ще получите на електронната си поща. Ако не получавате мейл, моля, вижте в папка spam или ни пишете на web@economedia
За да създадете профил, е нужно да въведете само валиден е-мейл и парола. Формата за регистрация ви дава опция да попълните и допълнителна информация за себе си, която би ни помогнала в създаването на нови продукти и услуги, подходящи за вас. Тази информация не е публична и не се споделя с трети страни.
След попълване на регистрацията трябва да я потвърдите от линка, който ще получите на електронната си поща. Ако не получавате мейл, моля, вижте в папка spam или ни пишете на web@economedia
Допълнителни издания
add removeКапитал 100 и другите класацииarrow_drop_downarrow_drop_up
Класациите като Капитал 100, Гепард, Регал 500 и други са част от абонаментен план Капитал PRO. Ако искате да ги получавате, уверете се, че имате този абонаментен план. Класациите се публикуват на хартия и онлайн в Библиотеката на Капитал.
Ако не сте PRO абонат, но искате да закупите класациите - в pdf или на хартия, може да го направите от Библиотеката на Капитал или може да се свържете с нас.
При покупка на дигитално издание (pdf) след плащане очаквайте e-mail, от който да свалите изданието. Ако мейлът се бави, моля, проверете в папката spam, ако не е там, пишете ни на abonament@economedia.bg
Ако не сте PRO абонат, но искате да закупите класациите - в pdf или на хартия, може да го направите от Библиотеката на Капитал или може да се свържете с нас.
При покупка на дигитално издание (pdf) след плащане очаквайте e-mail, от който да свалите изданието. Ако мейлът се бави, моля, проверете в папката spam, ако не е там, пишете ни на abonament@economedia.bg
На хартияarrow_drop_downarrow_drop_up
Допълнителни издания на хартия получават само абонатите с включена опция за това. Абонатите на Капитал получават специални издания с потребителски характер от календара на изданията, а абонатите Капитал PRO получават всички издания - т.е. потребителските теми, бизнес доклади и класации.
Част от допълнителните издания може да закупите и отделно - в търговската мрежа или онлайн. Когато купувате изданията онлайн, цената за доставка по куриер е включена в крайната цена.
Класацията Капитал 100 се разпространяваше до всички абонати, но от няколко години е част от абонаментния план Капитал PRO.
Част от допълнителните издания може да закупите и отделно - в търговската мрежа или онлайн. Когато купувате изданията онлайн, цената за доставка по куриер е включена в крайната цена.
Класацията Капитал 100 се разпространяваше до всички абонати, но от няколко години е част от абонаментния план Капитал PRO.
Дигитален достъпarrow_drop_downarrow_drop_up
Всички допълнителни издания се качват в Библиотеката на Капитал - capital.bg/biblioteka, и са налични за четене с инструмента K:Reader или дори да изтеглите под формата на pdf.
На начална страница на Библиотеката може да разгледате всички издания, към всяко има етикет, указващ към кой абонаментен план е.
Някои от изданията може да закупите и отделно. Ако искате да имате само онлайн достъп, след успешно плащане ще получите е-мейл с линк, от който да свалите изданието.
На начална страница на Библиотеката може да разгледате всички издания, към всяко има етикет, указващ към кой абонаментен план е.
Някои от изданията може да закупите и отделно. Ако искате да имате само онлайн достъп, след успешно плащане ще получите е-мейл с линк, от който да свалите изданието.
Кое за кого еarrow_drop_downarrow_drop_up
Специалните издания на Капитал са основно две категории -
1. Специални теми - издания с потребителски теми и интересни за по-широк кръг потребители. Тези издания са за всички абонати.
2. Бизнес доклади и класации - специализирани издания с информация и анализи за различните индустрии и фирмите в тях. Тези издания са за абонатите Капитал PRO.
Всички издания се качват в Библиотеката на Капитал - capital.bg/biblioteka, и са налични за четене с инструмента K:Reader - удобно да четете изданията в дигитална форма. На начална страница на Библиотеката може да разгледате всички издания, към всяко има етикет, указващ към кой абонаментен план е.
1. Специални теми - издания с потребителски теми и интересни за по-широк кръг потребители. Тези издания са за всички абонати.
2. Бизнес доклади и класации - специализирани издания с информация и анализи за различните индустрии и фирмите в тях. Тези издания са за абонатите Капитал PRO.
Всички издания се качват в Библиотеката на Капитал - capital.bg/biblioteka, и са налични за четене с инструмента K:Reader - удобно да четете изданията в дигитална форма. На начална страница на Библиотеката може да разгледате всички издания, към всяко има етикет, указващ към кой абонаментен план е.
Календар на изданиятаarrow_drop_downarrow_drop_up
Актуален календар на изданията на Капитал може да намерите на capital.bg/reports
Моля, имайте предвид, че календарът търпи промени.
Моля, имайте предвид, че календарът търпи промени.
Доставка на хартия
add removeСтартиране на доставкаarrow_drop_downarrow_drop_up
Капитал осигурява доставката на вестника и допълнителните издания чрез фирми подизпълнители. Доставката на абонамента стартира след неговото заплащане, до 23-о число на всеки месец.
Проблем с доставкатаarrow_drop_downarrow_drop_up
Капитал осигурява доставката на вестника и допълнителните издания чрез фирми подизпълнители. При липса на доставка първо проверете кога точно трябва да стартира доставката ви, тъй като има значение датата на плащане.
Ако абонаментът ви вече е стартирал, но нямате доставка на вестника, трябва да се свържете с вашия доставчик (Доби Прес или БГ пощи) или може да потърсите нас, за да изясним казуса вместо вас - моля, пишете ни на abonament@economedia.bg или направо ни се обадете в работно време на 02/4615349
Ако абонаментът ви вече е стартирал, но нямате доставка на вестника, трябва да се свържете с вашия доставчик (Доби Прес или БГ пощи) или може да потърсите нас, за да изясним казуса вместо вас - моля, пишете ни на abonament@economedia.bg или направо ни се обадете в работно време на 02/4615349
Капитал в търговската мрежа
add removeКъде се продава седмичникътarrow_drop_downarrow_drop_up
Вестникът и част от допълнителните издания се разпространяват в търговската мрежа - централните търговски обекти за вестници, магазините Inmedio, Relay, One Minute, Lafka, както и във веригите OMV, Фантастико, Кауфланд, Била.
Поръчка на изчерпан или стар бройarrow_drop_downarrow_drop_up
Ако търсите брой, който е изчерпан в търговската мрежа, може да се свържете с нас и да се опитаме да ви го осигурим. Пишете ни на abonament@economedia.bg или се обадете на 02 4615349
Искам да продавам Капиталarrow_drop_downarrow_drop_up
Ако имате търговски обект и искате да продавате вестника, моля, свържете се с нас на: marketing@economedia.bg или на 02 4615497
Събития
add removeИнформация за предстоящи събитияarrow_drop_downarrow_drop_up
Капитал организира средно около десет конференции на година. Информация за предстоящите събития може да намирате на economedia.bg/events
Специални условия за абонатиarrow_drop_downarrow_drop_up
Ако сте абонат на Капитал, имате право на отстъпка от всички събития. Получавате специален код, който да използвате при регистрация.
Специални условия за блогъри и студентиarrow_drop_downarrow_drop_up
Може да кандидатствате за безплатна акредитация или отстъпка от цената за събитие на event@economedia.bg