HI @ Капитал!

На тази страница ще намерите информация за абонаментни планове и други услуги от Капитал. През формата може да ни подавате обратна връзка или сигнал за проблем. Благодарим!

На телефон се отваря десктоп версията на сайта (или обратното)arrow_drop_downarrow_drop_up

    Отидете в долната част на сайта - най-долу на страницата има линк за превключване между мобилна и десктоп версия.

        Първо проверете вашия профил в id.capital.bg - секция Бюлетини (линк). Там трябва да има отметка на бюлетините, които искате да получавате. Проверете мейла на вашия профил в id.capital.bg - на този мейл се изпращат бюлетините, които сте поискали да получавате.

        Проверете в папка spam - възможно е мейл услугата, която използвате, да е класифицирала бюлетините като спам. В този случай е необходимо ръчно да ги преместите в папката с входящи съобщения и това би трябвало да е достатъчно следващия път да ги получите коректно.

            PRO абонаментът ви дава достъп и до двете мобилни приложение на Капитал. Ако ползвате мобилното приложение Капитал PRO - цялата информация от седмичника се публикува в няколко емисии в петък и през уикенда. Ако сте свикнали с организацията на вестника и искате да получавате съдържанието точно както е подредено на хартия, може да си инсталирате приложението Капитал - Вестникът на Android и iOS и да четете през него

                Класациите като Капитал 100, Гепард, Регал 500, както и някои други специализирани издания, са част от абонаментен план Капитал PRO. Ако искате да ги получавате, уверете се, че имате този абонаментен план. Класациите се публикуват на хартия и онлайн в Библиотеката на Капитал.

                Ако не сте PRO абонат, но искате да получавате класациите, може да надградите абонаментния си план. Свържете с нас на abonament@economedia.bg

                    - Проверете с какъв профил сте влезли в сайта и дали към него има абонамент. Това може да направите от лентата най-горе в сайта или иконата на профил, ако сте на мобилно устройство. Към информацията за профила ви е изписано и дали имате абонаментен план.
                    - Ако имате абонамент, но на профила, с който сте влезли в сайта, няма индикация за такъв, може би сте влезли с друг профил или все още не сте активирали дигиталния си достъп.
                    - Ако сте закупили абонамент на хартия, трябва допълнително да активирате дигиталния си достъп с код, който ви е предоставен при покупката на хартиен абонамент от нас или дистрибутор. Активацията става от профила в id.capital.bg (линк). abonament@economedia.bg

                      Абонатите с фирмен абонамент обикновенo избират план Капитал PRO - заради всекидневната информация, удобно пакетирана в мобилното приложение. Тъй като повече хора в една компания четат Капитал и използват информацията в своята работа, имаме специални оферти за достъп според различните нужди на фирмите. Например можем да създадем план за вас, в който да имате няколко бизнес профила, друг брой книжки - често компаниите поръчват класациите в по-голям тираж и т.н. Можем да дадем и фиксирана цена с неограничен достъп за цялата фирма. Потърсете ни и ще дадем решение за вашата компания, пишете ни на abonament@economedia.bg

                        Капитал има два абонаментни плана - Капитал и Капитал PRO. Разгледайте внимателно тук какво включват те и това ще ви ориентира при вашия избор. Най-просто обяснение за разликата между двата плана е, че единият е базиран основно върху съдържанието на седмичния вестник, а другият дава достъп и до всекидневна бизнес информация - подсказва го и името му PRO - за професионално ползващите съдържанието на Капитал.

                          Капитал PRO e абонаментен план, който дава достъп до цялото съдържание на Капитал на всички платформи - сайт и мобилни приложения, както и услуги от типа на неограничен брой справки с финансова информация за фирми и сектори през търсачката КАПИ (capital.bg/kapi).

                          Капитал PRO е и името на мобилното приложение, разработено специално за абонатите на Капитал PRO. Tо дава всекидневна бизнес информация под формата на кратки емисии и през уикенда публикува съдържанието на седмичника. Приложението е разработено за двете платформи iOS и Android.

                              Капитал има два основни плана - Капитал и Капитал PRO. Те са създадени според информационните нужни на основните групи читатели на Капитал.

                              1. Стандартният абонаментен план на Капитал е базиран основно на текущите статии в сайта и съдържанието на седмичния вестник. Абонаментът включва достъп до сайта и мобилната му версия, както и достъп до мобилното приложение на седмичния вестник. Вестникът в дигитален формат може да бъде достъпен и с инструмента

                              Капитал

                              Седмичникът Капитал - всеки петък на хартия, през К:Reader за компютър или чрез мобилното приложение Капитал (в Apple store и Google Play) - за таблет и телефон
                              Достъп до текущото съдържание и архив на capital.bg

                              2. Абонаментният план Капитал PRO е създаден за бизнес потребителите. Той надгражда стандартния план с всекидневната бизнес информация - новини за компании, пазари, регулации, както и допълнителни публикации - доклади за индустрии и класации на фирми. PRO планът осигурява достъп и до масив от данни за фирми и сектори - финансова информация за над 200 хил. компании за последните 6 години. Този план може да се поръча само в дигитална форма или с включени изданията на хартия (седмичният вестник и бизнес докладите).

                              Капитал PRO

                              Седмичникът Капитал - всеки петък на хартия, през К:Reader за компютър или чрез мобилното приложение Капитал (в Apple store и Google Play) - за таблет и телефон
                              Бизнес новини под формата на всекидневни бизнес емисии в мобилното приложение Капитал PRO (в Apple store и Google Play) - за телефон и таблет, и на електронната поща
                              Бизнес доклади - периодични издания, анализи на индустрии и класации на фирми (Капитал 100 например). Докладите са на хартия и онлайн в Библиотеката на Капитал, достъпна с инструмента K:Reader
                              Справки за фирми в масива КАПИ - онлайн масив от над 200 хил. компании с финансова информация за последните години
                              ● Достъп до текущото съдържание и архив на capital.bg

                                Фактура за всеки платен абонамент се издава в срок от 5 работни дни след извършване на плащането. Може да бъде изпратена през eFaktura.bg (тук трябва да предоставите актуални данни за профила си), доставена от Български пощи с обратна разписка.

                                Ако желаете да получите фактурата си в pdf, моля, пишете ни или се свържете с нас на abonament@economedia.bg или 02/4615349

                                  Услугата по доставка на хартиени издания се извършва от фирми подизпълнители. В организацията на процеса с тях се съобразяваме с дата 23-о число на всеки месец. Платените абонаменти преди тази дата стартират нормално, без забавяне, а за платените след 23-о число ние потвърждаваме допълнително стартовата им дата.

                                    Абонаментите с автоматично подновяване могат да бъдат прекратени по всяко време. Ако плащането ви е направено през Paypal, трябва да се логнете в с профила си и да изберете опцията оттам. Ако сте закупили абонамент с автоматично подновяване през мобилните приложения в Apple Store или Google Play, прекратяването на подновяването става от профила ви в iOS или Android. За прекратяване на автоматично подновяване в системата на epay трябва да ни пишете на abonament@economedia.bg

                                      Автоматично подновяване (recurring payment) означава след изтичане на абонамента ви той да се стартира отново, без да е необходимо вие да извършвате някакво действие. Плащането става автоматично и вие само получавате съобщение, че то е направено. Избирайки автоматично подновяване, вие си спестявате усилието всеки път да потвърждавате услугата. Автоматичното подновяване може да бъде прекратено винаги, когато пожелаете.

                                      Автоматично подновяване може да бъде направено през системата на E-pay, Pay-pal, както и когато избирате плащане с карта, тъй като операторът за плащания, с който работим, е е-pay. В този случай отново не е необходимо да създавате профил в системата на e-Pay.

                                        Може да платите абонамент по един от следните начини:

                                        С дебитна или кредитна карта - минава се през терминала на e-pay, но не се изисква да имате регистрация в системата им, само попълвате информацията на картата и това е
                                        ePay - когато имате регистриран профил и карта
                                        Paypal - трябва да имате профил и регистрирана карта с наличност
                                        Банков превод - валиден е и за дигитална услуга, в момента на заявка на плащане дигиталната услуга се активира веднага, но при липса на превод до три работни дни се деактивира и системата не позволява повторно заявка на дигитална услуга с този начин на плащане
                                        В брой с наложен платеж - поддържаме тази услуга за покупка на специални издания и бизнес доклади - в цената се включва услугата за доставка.
                                        Криптовалута - поддържаме плащания с Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Litecoin. Плащанията са през платформата на Coinbase.
                                        Специалните издания на Капитал са основно две категории -
                                        1. Специални теми - издания с потребителски теми и интересни за по-широк кръг потребители. Тези издания са за всички абонати.

                                        2. Бизнес доклади и класации - специализирани издания с информация и анализи за различните индустрии и фирмите в тях. Тези издания са за абонатите Капитал PRO.

                                        Всички издания се качват в Библиотеката на Капитал - capital.bg/biblioteka, и са налични за четене с инструмента K:Reader - удобно да четете изданията в дигитална форма. На начална страница на Библиотеката може да разгледате всички издания, към всяко има етикет, указващ към кой абонаментен план е.

                                        С инструмента K:Reader - capital.bg/kreader, може да четете и седмичния вестник, както и бизнес емисиите от приложението Капитал PRO.

                                        Един акаунт е предназначен за ползване от един потребител. Ако желаете повече хора във фирмата ви да четат Капитал, свържете се с нас, за да ви направим специална оферта за корпоративен достъп.

                                        Един абонамент означава един потребителски профил, с който може да четете на всички платформи, но в един и същ момент може да бъдете логнати едновременно само на 3 устройства. Всяко следващо логване в ново устройство ще ограничи достъпа на първия логнат. Ако искате повече хора да четат Капитал, просто се свържете с нас и ще ви дадем специална оферта.

                                        Всички абонати на хартиени издания получават достъп и до дигиталните услуги, част от пакета на съответния план. Дигиталният достъп се активира с Клиентски код, предоставен ви от нас или от дистрибутора, от когото сте закупили абонамента.

                                        Когато имате Код, трябва да влезете в профила си в id.capital.bg (или да създадете такъв, ако за първи път сте клиент на Капитал) и в поле Табло/Активация с Код да го въведете и запазите. Може да ползвате бърза връзка тук: id.capital.bg/code_activation

                                        Това е всичко. Влизайте винаги с този профил, за да четете без проблем.

                                        За да използвате приложението, трябва да имате активен абонамент с план Капитал или Капитал PRO. План Капитал може да закупите както през самото приложение, така и през сайта на Капитал.

                                        Ако нямате действащ абонаментен план, ще имате достъп единствено до съдържанието на отделните броеве.

                                          Профилът в id.capital.bg ви дава достъп до различен тип услуги като:
                                          • Абониране за безплатни бюлетини
                                            Коментиране във форумите на сайтовете
                                            Изпращане на потребителски сигнал в dnevnik.bg
                                            Да имате достъп до архива на dnevnik.bg
                                            Да си запазвате статии за четене.

                                          Смяната на парола

                                          Имам проблем с мейла за смяна на паролата/забравена парола (няма го или е нечетим)
                                          • Проверете дали мейлът не е попаднал в spam папка
                                            Пишете ни на web@economedia

                                          Може да разгледате информацията във вашия профил на id.capital.bg
                                          Тук ще виждате вашия абонаментен план и докога е активен.
                                          Не мога да променя аватара си (или нещо друго по профила в id.capital.bg)
                                          • Уверете се, че сте логнати в профила
                                            Уверете се, че снимката, която искате да сложите като нов аватар, изпълнява всички изисквания.

                                          Влизайте със своя профил, без значение на коя платформа четете Капитал. Ако имате абонамент, профилът ви гарантира, че съдържанието, за което сте платили, е достъпно навсякъде.

                                          При проблем с логване в профил проверете дали:
                                          • Пишете на латиница

                                            Имате натиснат бутона CAPSLOCK - има значение малки и големи символи

                                          Ако проблемът не е в някой от горните случаи, моля, изчистете кеша на браузъра (за Google Chrome - кликвате на трите точки в горния десен ъгъл, след това на More Tools и избирате Clear browsing data; за Mozilla - Меню - Поверителност и защита - Изчистване на данни). След това опитайте отново. В краен случай пишете ни на web@economedia.

                                          За да ползвате дигиталните платформи на Капитал, трябва да имате профил в id.capital.bg Този профил важи и за останалите сайтове в групата на Икономедиа - dnevnik.bg, karieri.bg, bacchus.bg, regal.bg).

                                          За да създадете профил, е нужно да въведете само валиден е-мейл и парола. Формата за регистрация ви дава опция да попълните и допълнителна информация за себе си, която би ни помогнала в създаването на нови продукти и услуги, подходящи за вас. Тази информация не е публична и не се споделя с трети страни.

                                          След попълване на регистрацията трябва да я потвърдите от линка, който ще получите на електронната си поща. Ако не получавате мейл, моля, вижте в папка spam или ни пишете на web@economedia

                                          Класациите като Капитал 100, Гепард, Регал 500 и други са част от абонаментен план Капитал PRO. Ако искате да ги получавате, уверете се, че имате този абонаментен план. Класациите се публикуват на хартия и онлайн в Библиотеката на Капитал.

                                          Ако не сте PRO абонат, но искате да закупите класациите - в pdf или на хартия, може да го направите от Библиотеката на Капитал или може да се свържете с нас.

                                          При покупка на дигитално издание (pdf) след плащане очаквайте e-mail, от който да свалите изданието. Ако мейлът се бави, моля, проверете в папката spam, ако не е там, пишете ни на abonament@economedia.bg
                                          Допълнителни издания на хартия получават само абонатите с включена опция за това. Абонатите на Капитал получават специални издания с потребителски характер от календара на изданията, а абонатите Капитал PRO получават всички издания - т.е. потребителските теми, бизнес доклади и класации.

                                          Част от допълнителните издания може да закупите и отделно - в търговската мрежа или онлайн. Когато купувате изданията онлайн, цената за доставка по куриер е включена в крайната цена.

                                          Класацията Капитал 100 се разпространяваше до всички абонати, но от няколко години е част от абонаментния план Капитал PRO.

                                          Всички допълнителни издания се качват в Библиотеката на Капитал - capital.bg/biblioteka, и са налични за четене с инструмента K:Reader или дори да изтеглите под формата на pdf.

                                          На начална страница на Библиотеката може да разгледате всички издания, към всяко има етикет, указващ към кой абонаментен план е.

                                          Някои от изданията може да закупите и отделно. Ако искате да имате само онлайн достъп, след успешно плащане ще получите е-мейл с линк, от който да свалите изданието.

                                          Специалните издания на Капитал са основно две категории -

                                          1. Специални теми - издания с потребителски теми и интересни за по-широк кръг потребители. Тези издания са за всички абонати.

                                          2. Бизнес доклади и класации - специализирани издания с информация и анализи за различните индустрии и фирмите в тях. Тези издания са за абонатите Капитал PRO.

                                          Всички издания се качват в Библиотеката на Капитал - capital.bg/biblioteka, и са налични за четене с инструмента K:Reader - удобно да четете изданията в дигитална форма. На начална страница на Библиотеката може да разгледате всички издания, към всяко има етикет, указващ към кой абонаментен план е.

                                          Актуален календар на изданията на Капитал може да намерите на capital.bg/reports
                                          Моля, имайте предвид, че календарът търпи промени.

                                          Капитал осигурява доставката на вестника и допълнителните издания чрез фирми подизпълнители. Доставката на абонамента стартира след неговото заплащане, до 23-о число на всеки месец.

                                          Капитал осигурява доставката на вестника и допълнителните издания чрез фирми подизпълнители. При липса на доставка първо проверете кога точно трябва да стартира доставката ви, тъй като има значение датата на плащане.

                                          Ако абонаментът ви вече е стартирал, но нямате доставка на вестника, трябва да се свържете с вашия доставчик (Доби Прес или БГ пощи) или може да потърсите нас, за да изясним казуса вместо вас - моля, пишете ни на abonament@economedia.bg или направо ни се обадете в работно време на 02/4615349
                                          Вестникът и част от допълнителните издания се разпространяват в търговската мрежа - централните търговски обекти за вестници, магазините Inmedio, Relay, One Minute, Lafka, както и във веригите OMV, Фантастико, Кауфланд, Била.

                                          Ако търсите брой, който е изчерпан в търговската мрежа, може да се свържете с нас и да се опитаме да ви го осигурим. Пишете ни на abonament@economedia.bg или се обадете на 02 4615349
                                          Ако имате търговски обект и искате да продавате вестника, моля, свържете се с нас на: marketing@economedia.bg или на 02 4615497
                                          Ако сте абонат на Капитал, имате право на отстъпка от всички събития. Получавате специален код, който да използвате при регистрация.
                                          Може да кандидатствате за безплатна акредитация или отстъпка от цената за събитие на event@economedia.bg
                                          Капитал организира средно около десет конференции на година. Информация за предстоящите събития може да намирате на economedia.bg/events